2 Ocak 2010 Cumartesi

Bir bahar havasıyla yeniden hoşgeldin yaşamak























Buram buram bahar kokuyor bu sabah... Gerçi kışı hiç yaşamadık ama bu bahar havası başka bir heycan veriyor insana. Yeniden kararlar alınır, , yürüyüşler yapılır, hatta yaza hazırlık için kilo verme çalışmaları bile başlar... Ben de bu bahar havasında geride kalan bütün olumsuzluklara hoşçakal dedim sonunda... Ve başladım yine yaşamaya, hayal kurmaya, ümit etmeye....
Bahar mevsimi bir başka oluyor gerçekten... Kış gelmese de karamsarlığını getiriyor... Baharda onu butün güzelliğiyle üstümüzden söküp atıveriyor. Çiçekler de daha tam açmadı ama .... Ah bir de o güzelim sümbüller açtı mı o zaman cennet bu olsa gerek diye düşünürüz çoğumuz..
Bu hayat koşuşturması içinde sanırım hepimizi tek teselli eden bu güzel bahar havasının gelmiş olması... Ama düşündüm de acaba benim çocuklarım bu güzel bahar havasını yaşayabilecek mi, o güzelim sümbülleri koklayabilecek mi acaba?


Bu güzelliği yaşarken sanırım çevremize de özen göstermeliyiz. Baharın tadını çıkarırken ileride çocuklarımızın da bunları yaşayabilmesi için önlemlerimizi almalıyız... Benden sonrasının ne önemi var dememeliyiz....
Yoksa bahar havasını bile yaşayamayan sadece hayatta kalmaya çalışan çıkarcı insanlarla dolduracağız bu dünyayı... Hem de bunu biz kendi ellerimizle yapacağız...

Bu güzel bahar havasının herkesin karamsarlıklarını alıp yeniden güldürebilmesini diliyorum o güzel yüzlerimizi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder